fbpx

BELANGRIJK NIEUWS: #1 Google Ads Bureau van Nederland onthult…

REVOLUTIONAIRE EN BIJNA “MAGISCHE” MANIER OM ALS EEN RAKET TE GROEIEN MET GOOGLE ADS

Wat je nu gaat ontdekken zal je hele manier van adverteren op Google voorgoed veranderen…
Video afspelen

Beste ondernemer,

Als je een SNELLE, makkelijke en gegarandeerde manier om je sales te exploderen met Google Ads wilt weten!..

Dan is dit één van de spannendste berichten zijn die je zult lezen.

Waarom?

De laatste 24 maanden hebben wij meer dan € 130,000 uitgegeven aan Google Ads….

En met deze €130k hebben wij meer dan €32 miljoen aan omzet gegenereerd voor onze cliënten.

Dit allemaal met advertenties. (hele goede advertenties).

Kijk, wanneer je dit soort bedragen uitgeeft aan ads – in verschillende industrieën – leer je erg veel.

Over exact wat wel werkt en wat niet werkt.

Niet theoretisch wat werkt.

Zoals sommige YouTube tutorials en cursussen.

Of van een random guru met een paar “theorieën” die zich voordoet als een “expert”.

Nee.

Ik heb het over no-nonsens, ‘slagveld-geteste’ strategieën om advertenties om te toveren naar winst.

Met een team dat weet wat het betekent om campagnes winstgevend te maken, want hier wordt hun salaris mee betaald.

En luister, als je al een tijdje advertenties hebt gerund, zal dit je zeker bekend in de oren klinken..

ELKE KEER ALS JE JE BUDGET VERHOOGT, SCHIETEN CPLS EN CPAS NAAR DE MAAN.

ROAS zakt door de vloer..

En je eerst winnende campagnes schijten simpelweg in bed.

Wat ervoor zorgt dat je bankaccount smekend voor genade op zijn knieën zit.

En je je PC door je ruit heen wilt smijten.

“Hoe is dit mogelijk?!”

Omdat een bureau tegen je zei je budget te verhogen?

Maar nu twijfel je…

Dus heb je een nieuwe business coach ingehuurd.

Je hebt ze gevonden via via, omdat iemand zei dat ze “OK” waren.

En zij hebben geen idee waarom je ads niet werken…

Dus vertellen ze je om te investeren in een logo en het bouwen van een “personal brand”.

*gaap*

Je wordt er helemaal knettergek van.

Dus, verminder je je advertentie budget, omdat je ROI niet bestaat en je creditcard een hartaanval krijgt.

Dit alles betekent dat…

je je doelstellingen niet haalt en dat je je huidige groei ‘normaliseert’.

Dit is dus niet waar je wilt zijn.

Het is een vicieuze en dodelijk cirkel, wat ertoe leidt dat je de weg inslaat om een standaard bedrijf op te bouwen.

Nou, wij hebben goed nieuws voor jou…

We gaan de snelste, makkelijkste en zekerste manier onthullen om zoveel mogelijk klanten binnen te halen als kan met Google Ads.

En om EINDELIJK je groei doelstellingen te halen of er zelfs doorheen te vliegen.

Maar, echt, geloof ons niet op ons woord.

*Trommel geluiden beginnen*

“Sinds onze samenwerking met Advista Design zijn onze resultaten niks minder dan geweldig. We kunnen onze resultaten in drie woorden samenvatten en dat is: Leads, leads en leads!”
Steven @ IntoMedical
Algemeen Directeur
“Wat waren dit een gekke 14 maanden samen met Advista Design. Wil er niet veel omheen draaien. Voor onze samenwerking met de Advista Familie hadden we een jaaromzet van ongeveer €38.000. Nu zitten we op ruim €430.000.”
Yurda @ Dusod Academy
Eigenaar
“De samenwerking met Advista Design is ‘mind-blowing’ en ‘mind-opening’ tegelijk. Niet alleen leer je veel over de psychologie van de technieken, maar krijg je nog eens verse leads die je diensten willen. Nooit meer koude acquisitie, posts plaatsen op social media etc..”
Belgin @ Belgin Coaching
Eigenaar & Coach
“Van koude acquisitie, naar een volle inbox met warme leads. En dit in 3 maanden tijd. Ik moest in de tussentijd 3 mensen aannemen voor alle administratieve zaken rondom mijn nieuwe klanten”
Big Magic @ Big Magic Entertainment
Eigenaar & Magician

Het zijn verhalen als deze waarvan wij (bijna) tranen in onze ogen krijgen.

Oke, genoeg over dat…

Laten we nu echt beginnen met de advertenties.

MAAK DEZE AANPASSING AAN JE GOOGLE ADS ACCOUNT EN JE ZULT JE ZULT JE RESULTATEN VER-10-VOUDIGEN.

Deze ene ding zal..

  • .. je kwaliteitsscore verbeteren
  • .. je CPCs verminderen
  • .. je CPLs/CPAs verminderen
  • .. je ROI naar de maan lanceren!

Oke, klaar?

Kom dichterbij. Luister en ik laat je zien hoe je daar komt.

Beter gezegd, hoe je jou advertentiebudget massief kan opschalen en toch winstgevend blijven.

Om meer G-E-L-D te verdienen.

Om meer kaviaar, in goud gedipte steaks en dure massages te kopen.

Oke, hou je vast.

Daar gaan we…

STAP 1

IEDEREEN HEEFT HET FOUT BETREFT GOOGLE ADS!

De eerste ding waar ze op focussen is…

Het selecteren van een handvol zoektermen – en proppen ze allemaal in één advertentie groep.

“Accountant Amsterdam” – voeg die maar toe
“Boekhouders Amsterdam” – yep, die gooien we er ook in..
“Financieel adviseurs Amsterdam” – ja, waarom ook niet? Doe die er ook maar bij!

Dit lijkt misschien onschuldig, maar luister goed wat als ik zeg…

Dat dit de snelste manier is om je geld te vermoorden!

Waardeloos idee… 1 ster.. Totale bullshit…

Dus, wat zou je dan moeten doen… Wat is dan die “GROTE geheim”?

Rustig aan..

Hier is het.. en we noemen het SKAG.

(Single Keyword Advertentie Groep)

En zoals de naam als zegt – je zet éen zoekwoord in één advertentie groep.

Vervolgens, schrijf je één super-gericht advertentie voor dat specifieke zoekwoord.

Ja.. het is veel werk.. maar deze dingetjes maken Google helemaal gek (positief dan..)

Waarom?

Nou, ze doen precies waar Google voor geoptimaliseerd is..

Ze bieden Google gebruikers (jouw leads) DE best mogelijke ervaring.

Omdat ze…

ADVISTA FAMILIELEDEN

HEN DE EXACTE DE RESULTATEN GEVEN WAARNA ZE ZOEKEN

Ze zijn laser gefocust en converteren beter.

Veel beter.

En geven jou een hogere kwaliteitsscore voor je advertenties.

En Google geeft je als cadeau…

Goedkopere klikken… betere advertentie plaatsingen.. en betere kwaliteit verkeer.

Dus = meer monayy in je bankrekening.

Werkelijk waar.

Maar er is een probleem. Een grote…

Luister goed..

Veel bureaus zijn “OK” in wat ze doen. Sommige zijn zelfs “goed”.. Maar alleen een enkele zijn.. “elite”.

Dus dan zie je ook wat voor resultaat het oplevert.. “OK”.

Hun campagne structuur is ok, hun zoekwoord keuze is ok.. hun biedingen zijn ok..

En hun advertentie copy is, je raad het al.. Ok.

Maar er is nog iets…

“OK” doet ‘t ‘m niet meer tegenwoordig. Vroeger wel. Wanneer klikken maar €0,20 waren.

Maar nu is er veel te veel concurrentie online.

Je moet tegenwoordig een steenkoude ‘killer’ zijn om je campagnes winstgevend te maken.

Wat ons bij stap 2 brengt.

Dit is waar iedereen het fout heeft.

Ze weten niet hoe ze een advertentie moeten schrijven.

Beter gezegd, ze weten niet wat het doel is van een advertentie.

STAP 2

ZE PROBEREN DIRECT VANUIT DE ADVERTENTIE TE VERKOPEN!

Maar het is onmogelijk om dat te doen..

Mensen kunnen niet vanuit de advertentie kopen (nog niet).

Dus waarom zou je dat proberen?!

Kijk, je advertentie heeft maar één doel, en dat is om mensen erop te laten klikken.

Je advertentie moeten aandacht EISEN.

Ze moeten onweerstaanbaar zijn voor je leads om op te klikken (niet kopen).

En met de overgrote zoekopdrachten die op mobieltjes worden gedaan.

Zijn je leads meer afgeleid dan ooit.

Ze zijn één klik verwijderd van hun Facebook app = honden die schoenen dragen en half naakte modellen op Instagram.

Wees niet saai. Saai onderscheidt jou niet en eist geen aandacht!

Saai genereert geen kliks.

Saai vermoord je ROI.

Dus, dat betekent GEEN copy met…

“Opgericht in 1891…”

“We hebben de beste prijzen”

“Praat met onze experts of professionals”…

*gaap*

Mensen vallen al in slaap

En luister als ik je vertel dat…

STAP 3

OP GOOGLE 2% VAN DE ADVERTEERDERS 50% VAN HET VERKEER KRIJGEN

In andere woorden, het is een ‘winner takes it all’ spel.

En dit brengt on bij stap 3.

Dit is niet zozeer over de ads zelf.

Maar over de landing pagina’s waar je de mensen heen stuurt.

Luister, verkopen is als verleiden.

En verleiding werkt het beste met een beetje voorspel

*knipoog*

Het is niet HOE je wilt verkopen, maar WANNEER je gaat verkopen!

En de meeste mensen gaan direct op het doel af in hun advertenties…
of hun landing pagina’s.

Dit is een beetje als… bij je eerste blind date direct vragen om met je te trouwen.

En dat is een strategie net zo effectief als een paraplu onderwater.

Maar dan vragen ze zich af waarom hun advertenties niet werken…

EN ZE VRAGEN ZICH AF WAAROM NIEMAND IETS KOOPT!

Kijk, het je moet het zien als een relatie.

Er zijn een aantal stappen dat je moet doorlopen om een lead iets te laten kopen.

Maar de meeste ondernemers zijn blindelings geobsedeerd op het verkoop gedeelte..

Dat ze deze stappen volledige negeren om een lead te converteren naar een betalende klant.

Ze denken dat iedereen hun producten/diensten willen kopen…

“We hebben het grootste assortiment en beste service”

“Kom en koop onze dingen”

“Vraag een offerte aan”, “Praat met ons team”, “KOOP, KOOP, KOOP!”

In plaats daarvan, moet je iets doen dat minder bedreigend is.

Je hebt wat meer romantiek nodig.

En wat we hebben gevonden (van de tonnen die we hebben uitgegeven aan ads) is dat een zogenaamde HWA het beste werkt.

Een Hoge Waardevolle Aanbieding.

Dit is een, aanbieding met een laagdrempelige verplichting om meer informatie te ontvangen.

Dit zorgt ervoor dat je leads hun handen opsteken, tussen een massa van mensen, om aan te geven dat ze geïnteresseerd zijn in wat je verkoopt.

Maar kijk, deze pagina wordt een tikkeltje te lang..

Dus we gaan er wat meer vaart achter zetten.

HOE JE EINDELIJK EEN ROOFDIER WORDT IN JE MARKT EN JE SALES LAAT EXPLODEREN BOVEN JE VERWACHTINGEN

We hebben iets speciaals voor je (als in aanmerking komt)…

Waar ik zo op kom…

Maar eerst, kijk… we weten dat je al eerder adverteren hebt geprobeerd bij een ander bureau..

We weten dat ze jou de wereld hebben beloofd…

En we weten dat je je hebt verbrand aan alle lossen beloftes…

Dus zonder onze tijd en geld te verspillen om jou te overtuigen dat we anders zijn, dan alle andere vage bureaus.

Hebben we voor een beperkte periode besloten om onze eigen geld te riskeren om JOU TE LATEN ZIEN dat we anders zijn.

Yep dat klopt… We zijn de enige bureau zelfverzekerd (of gek) genoeg om garanties te geven op resultaten of we worden niet betaald.

Klinkt eerlijk toch? Dacht het al…

En als je je afvraagt…

We zijn al 6 jaar actief, wat gelijk staat aan vijfduizend jaren online…

Dat niet alleen, want we zijn ook nog een één van de best beoordeelde digital marketing bureau’s van Nederland, En wee jaar op rij in Apeldoorn.

Kijk, onze strategieen zijn bewezen…

En daarom garanderen wij voor een beperkte periode…

DAT WE JE BESTE CAMPAGNES VERSLAAN OR WE WERKEN GRATIS

Yup, dat heb goed gelezen.. (lees dat nog maar een keer.. we zullen hier op je wachten).

Wij hebben weer onze deuren geopend om nieuwe cliënten te accepteren met deze risicovrije aanbieding…

En het gaat snel, dus we hebben waarschijnlijk nog maar een paar plekken over.

En, voor een korte periode, bieden wij bedrijven een GRATIS 30 minuten strategie sessie aan.

Hierin stellen wij een strategie samen om te kijken wat er nodig is om je sales te laten exploderen.

Wacht even.

Dit is geen “strategie sessie” (*kuch* verkoop gesprek) met een random dude.. die nooit een Facebook ad heeft gedraaid.

Nee.

Noch is het een zeurende salespersoon die alleen maar je handtekening wilt hebben.

Maargoed, je vindt meer informatie over het gesprek door op de knop te drukken.

Zoals ik al zei, het gaat snel en we kunnen maar een beperkt aantal cliënten per maand accepteren.

Dus druk snel op de knop.

VEELGESTELDE VRAGEN

Een eerlijke antwoord is.. we weten het (nog) niet en moeten met je praten om dat uit te vogelen. Maar als jouw bedrijf hetzelfde is al de andere bedrijven die we hebben geholpen, dan een dikke JA! Kijk, Google ads is de snelste strategie om te groeien, leads te genereren en dus ook meer sales te realiseren. Maar, de grootste showstopper is om te achterhalen om Google ads zo effectief en winstgevend mogelijk te runnen. En om zo je concurrentie weg te vagen.

Misschien heb je jezelf al in het diepe gegooid om zelf te gaan adverteren in Google ads, of heb je samengewerkt met een amateuristisch bureau. Misschien heeft het nooit eerder voor je gelukt omdat je de kennis niet had en heeft dit geleid naar weggegooid geld.

Laat dat je afschrikken. Team ADVISTA weet wat er voor nodig is om Google Ads voor jouw bedrijf te laten werken.

We optimaliseren niet zomaar campagnes op kliks of impressies… je kan die statistieken namelijk niet bijtellen op je bankrekening, we optimaliseren op basis van ROI!

We laten niets over op kans voor onze cliënten. We koppelen onze Google ad campagnes met zwaar converterende landingspagina’s of funnels om er zeker van te zijn dat onze campagne elke druppel winst eruit perst die er uit valt te persen.

Zijn er genoeg mensen actief aan het zoeken op Google voor mijn product of dienst? Dit kan je snel en makkelijk onderzoeken met Google’s gratis keyword research tool.

Conclusie? Google ads is een geweldige sales generator for e-commerce en diensten bedrijven om hun doelstellingen te behalen.

Google ads is de snelste manier om snel nieuwe klanten en sales te genereren voor elk soort bedrijf. Je kan leads vinden die actief op zoek zijn naar een oplossing voor hun probleem en laser gefocust je advertenties aan ze laten zien. Dus leads die hun betaalkaart al in hun handen hebben.

Laat je advertenties zien op de momenten die er toe doen, dus wanneer deze actief naar je oplossingen op zoek zijn over kanalen als Google, YouTube, Gmail en websites.

In tegenstelling tot SEO, wat je 12 maanden kan duren tot je resultaten ziet, kan Google ads je direct resultaten laten behalen vanaf dag 1.

De sleutel hier is de strategie die ADVISTA hanteert. We zijn een PPC marketing bureau dat direct response copy en zwaar converterende landingspagina’s gebruikt. Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat we je bedrijf op agressieve schaal kunnen laten groeien.

Er zijn een aantal factoren waar je rekening mee moet houden bij het analyseren van de impact van PPC op SEO:

  • PPC zorgt er exact voor welke zoekwoorden de meeste sales genereren zodat je je SEO kan baseren op deze combinaties.
  • PPC zorgt ervoor dat je waardevolle informatie verzameld over je doelgroep, zodat je je SEO verder kan finetunen.
  • Zoekers die op je PPC advertentie klikken zullen in de toekomst sneller op je organische zoekresultaten klikken.

Een combinatie van PPC en SEO kan je veel waardevolle informatie leveren om altijd één stap voor je concurrentie te blijven.

Zoek voor een PPC bureau dat resultaten garandeert. Heel simpel…

Hier bij ADVISTA kunnen we jou garanderen dat we elke PPC bureau, marketeer of andere vorm van marketing expert kunnen verslaan!. We verbeteren je resultaten minimaal met 20% over wat je op dit moment binnenhaalt. En halen we dat niet, dan betaal je ons geen cent!

Vraag elk andere bureau om onze garantie te evenaren.. en zie hoe snel ze zich terugtrekken

Kwaliteitsscore is de waardering dat Google jou geeft – en is simpelweg de kwaliteit en relevantie van jou zoekwoorden, advertenties en landingspagina’s gecombineerd. Het wordt gewaardeerd op een schaal van 1-10. 1 = waardeloos, 10 = koninklijk.

Kwaliteitsscore heeft effect op de performance van je advertenties en hoeveel je betaalt per klik.

Hoe hoger de score, hoe goedkoper je advertenties worden en je krijgt betere plaatsingen cadeau.

Wat we je proberen te zeggen is dat je de op de verdomde knop moet drukken

×