advista-important-iconBELANGRIJK NIEUWS: SNELST GROEIENDE FACEBOOK ADS BUREAU IN NEDERLAND ONTHULT…

HOE JE MEER KLANTEN, CLIËNTEN EN SALES KRIJGT DAN JE BEDRIJF KAN HANDELEN MET FACEBOOK ADS

Elke maand loggen er 2,6 miljard mensen in op Facebook! Mis deze grote kans niet om je marktaandeel hier te vergroten en leads te genereren die klaar staan om te kopen.
Video afspelen

Beste ondernemer,

Als jij wilt weten wat DE beste manier is om Facebook ads te gebruiken voor het binnenzuigen van leads als een stofzuiger volgetankt met cafeïne..

Dan is dit één van de spannendste berichten zijn die je zult lezen.

Waarom?

De laatste 24 maanden hebben wij meer dan € 250.000 uitgegeven aan Facebook Ads….

En met deze €250k hebben wij meer dan €32 miljoen aan omzet gegenereerd voor onze cliënten.

Dit allemaal met advertenties.

Kijk, wanneer je dit soort bedragen uitgeeft aan ads – in verschillende industrieën – leer je erg veel.

Over exact wat wel werkt en wat niet werkt.

Niet theoretisch wat zou kunnen werken.

Zoals sommige YouTube tutorials en cursussen.

Of van een random guru met een paar “theorieën” die zich voordoet als een “expert”.

Nee.

Ik heb het over no-nonsens, ‘slagveld-geteste’ strategieën om advertenties om te toveren naar winst.

Met een team dat weet wat het betekent om campagnes winstgevend te maken, want hier wordt hun salaris mee betaald.

Kijk, investeren in advertenties moet je zien als investeren in soldaten – we sturen ze dagelijk naar het slagveld..

En we willen dat ze zoveel mogelijk gevangenen mee terug naar huis nemen, zodat het er meer worden.

En luister, als je al een tijdje advertenties hebt gerund, zal dit je zeker bekend in de oren klinken..

ELKE KEER ALS JE JE WINNENDE CAMPAGNES OPSCHAALT, SCHIJTEN ZE IN BED.

ROAS zakt door de vloer..

CPL’s en CPA’s schieten omhoog..

En steeds minder geldsoldaten komen terug naar de kamp.

Wat ervoor zorgt dat je bankaccount smekend voor genade op z’n knieen zit.

En je wilt al je haren uit je harses lostrekken en je PC door je ruit heen smijten.

Dus je vermindert je advertentie budget, omdat je ROI wegbrandt.. sneller dan een lucifer.

Dit alles betekent dat je je doelstellingen niet haalt en dat je je huidige groei ‘normaliseert’.

Dit is dus niet waar je wilt zijn.

Het is een vicieuze en dodelijk cirkel, wat ertoe leidt dat je de weg inslaat om een standaard bedrijf op te bouwen.

Nou, wij hebben goed nieuws voor jou…

We gaan de snelste, makkelijkste en zekerste manier onthullen om zoveel mogelijk klanten binnen te halen als kan met Facebook Ads.

En om EINDELIJK je groei doelstellingen te halen of er zelfs doorheen te vliegen.

Maar, echt, geloof ons niet op ons woord.

*Trommel geluiden beginnen*

“Sinds onze samenwerking met Advista Design zijn onze resultaten niks minder dan geweldig. We kunnen onze resultaten in drie woorden samenvatten en dat is: Leads, leads en leads!”
Steven @ IntoMedical
Algemeen Directeur
“Wat waren dit een gekke 14 maanden samen met Advista Design. Wil er niet veel omheen draaien. Voor onze samenwerking met de Advista Familie hadden we een jaaromzet van ongeveer €38.000. Nu zitten we op ruim €430.000.”
Yurda @ Dusod Academy
Eigenaar
“De samenwerking met Advista Design is ‘mind-blowing’ en ‘mind-opening’ tegelijk. Niet alleen leer je veel over de psychologie van de technieken, maar krijg je nog eens verse leads die je diensten willen. Nooit meer koude acquisitie, posts plaatsen op social media etc..”
Belgin @ Belgin Coaching
Eigenaar & Coach
“Van koude acquisitie, naar een volle inbox met warme leads. En dit in 3 maanden tijd. Ik moest in de tussentijd 3 mensen aannemen voor alle administratieve zaken rondom mijn nieuwe klanten”
Big Magic @ Big Magic Entertainment
Eigenaar & Magician

Het zijn verhalen als deze waarvan wij (bijna) tranen in onze ogen krijgen.

Oke, genoeg over dat…

Laten we nu echt beginnen met de advertenties.

Specifieker…

Hoe je je advertentie manager omtovert tot een koninklijke plek…

EEN PLEK WAAR ZELFS MARK EEN BEZOEKJE AAN WILT BRENGEN

Met allemaal leuke cadeautjes, zoals:

  • Lagere CPMs
  • Lagere CPCs
  • Lagere CPAs
  • En torenhoge ROI!

Deze plek is niet fictief.

Het bestaat echt.

Kom dichterbij. Luister en ik laat je zien hoe je daar komt.

Beter gezegd, hoe je jou advertentiebudget massief kan opschalen en toch winstgevend blijven.

Om meer G-E-L-D te verdienen.

Om meer dingen te kunnen kopen. Dure dingen…

Zoals Dyson haardrogers voor je vrouw en rare gemixte sap combinatie dingetjes.

Yep, we gaan de snelste, makkelijkste en zekerste manier onthullen om zoveel mogelijk klanten binnen te halen als kan met Facebook Ads.

Oke, hou je vast.

Daar gaan we…

STAP 1

IEDEREEN HEEFT HET FOUT BETREFT FACEBOOK ADS!

De eerste ding waar ze op focussen is de foto.

Ze hebben zoiets van.. “we moeten het laten KNALLEN!”.

En daarna plegen ze de grootste adverteerders zonde…

Ze laten hun advertenties lijken op.. advertenties!!!

Luister goed naar wat ik zeg..

Laat je advertenties niet op advertenties lijken.

In tegenstelling, laat ze lijken op de content dat mensen AL aan het consumeren zijn op Facebook.

Anders zul je simpelweg niet uit de massa’s van verkooppraatjes, sceptische mensen en andere zaken van de platform springen..

die andere adverteerders creëren om de aandacht te trekken van leads.

Dit is waar wij de ‘pixel kietelen’ en de Zuckerbergs uitnodigen in ons koninkrijk.

Waar hij ons cadeautjes geeft in de vorm van betere plaatsingen in het nieuwsoverzicht.

Goedkopere CPMs.. dus goedkopere verkeer.

Hogere kwaliteit verkeer.

Betere kopers…

En hogere ROI.

Oke, dit brengt on bij stap 2…

ADVISTA FAMILIELEDEN

STAP 2

WANNEER HET AANKOMT OP TARGETING, IS HET FACEBOOK ALGORITME SLIM.

Erg slim.

Laat het algoritme dingen uitvogelen.

(Geloof mij, het zal z’n werk goed doen.)

Maar de meeste mensen ‘pietje preciezen’ hier.

Hun OCD rijst de pan uit…

Leeftijd moet tussen de 31 en 34 jaar zitten.

Ze moeten getrouwd zijn met 2-en-een-halve kinderen.

Moet een Tesla Model 3 rijden.

En op een strandhuisje aan de zee wonen.

Oja, en moet dol zijn op amandel melk cappuccino’s zoals Kanye West.

Echt waar, relax!

Geef de algoritme wat tijd om te werken.

Deze weet precies waar de kopers zich schuil houden.

En de algoritme zal ze voor je vinden.

Geloooooffff mij.

(ik zou je dit niet moeten vertellen voor zo weinig geld *kuch* gratis!)

Maar wacht nog even.

Ik ben nog niet klaar.

STAP 3

DIT IS HET MISSENDE STUKJE VAN DE PUZZEL..

Dit is het geheime ingrediënt.

En het komt er allemaal op neer welke woorden je gebruikt in je advertenties.

Yep.

De ‘copy’.

Wanneer je de juiste woorden kiest zal alles goedkoper worden.

En vaak vele malen goedkoper.

CPMs zijn vele malen lager.

Je CPC zakt.

Leads zijn goedkoper.

En, als resultaat…

Je kosten om een klant binnen te halen is goedkoper.

Veel goedkoper.

En dus maak je veel meer monayy.

Terug naar woorden.

Hou het simpel en gebruik korte zinnen.

Eén gedachte per zin, zodat ze je beter begrijpen.

Gebruik geen worden waar mensen bij moeten nadenken.

Maar hoelang moet je copy zijn?

De winnende zijn meestal de LANGE copy’s.

Als het aanspreekt natuurlijk.

Maar het kan niet alleen lang zijn, omdat het lang moet zijn.

Dat gaat ‘m niet worden.

Focus op anders zijn.

Ongebruikelijk.

En zo DRAMATISCH als het maar kan!

Want je moet het opnemen tegen videos van puppies met schoenen…

En…

MENSEN DIE RANDOM MENSEN IN HET OPENBAAR SLAPPEN EN SCHATTIGE KONIJNTJES DIE ELKAAR LIKKEN.

Het is een wilde, maar dan ook wilde wereld daaro.

Er is een oorlog gaande voor aandacht op dit moment.

En je moet anders zijn of je wordt genegeerd.

Ja.. je zult af en toe worden getrolled, maar je kan geen omelet maken zonder eerst de eieren te breken.

Maargoed, wat de meest mensen zich niet realiseren is dit..

Als je de psychologie fout hebt, kan de woorden niet goed krijgen.

Maar… Als je deze stappen volgt zullen je advertenties massief verkpen/

En voordat je zegt..

“Maar mijn bedrijg is anders en dit zal niet voor mij werken.”

Vergeet niet dat we dit in meer dan 30 markten hebben gedaan

En hebben meer dan €30 miljoen aan omzet gerealiseerd voor onze klanten.

En dit systeem werkt super voor alle producten of diensten.

Wat de prijs ook is.

In welke industrie dan ook.

EXPLODEER JE BEDRIJF ZOALS JE JE NOOIT HAD KUNNEN VOORSTELLEN!

Wij hebben weer onze deuren geopend om nieuwe cliënten te accepteren.

En het gaat snel, dus we hebben waarschijnlijk nog maar een paar plekken over.

En, voor een korten periode, bieden wij bedrijven een GRATIS 30 minuten strategie sessie aan.

Hierin stellen wij een strategie samen om te kijken wat er nodig is om je sales te laten exploderen.

Wacht even.

Dit is geen “strategie sessie” (*kuch* verkoop gesprek) met een random dude.. die nooit een Facebook ad heeft gedraaid.

Nee.

Noch is het een zeurende salespersoon die alleen maar je handtekening wilt hebben.

Maargoed, je vindt meer informatie over het gesprek door op de knop te drukken.

Zoals ik al zei, het gaat snel en we kunnen maar een beperkt aantal cliënten per maand accepteren.

Dus druk snel op de knop.

P.S. Nog even dit… Tijdens het uitgeven van meer dan €250.000 aan Facebook ads hebben we elke steen omgedraaid, elke tactiek, “hack”, bieding strategie geprobeerd en letterlijk elke knop in de ad manager uitgeprobeerd om een beter resultaat te halen.

Serieus waar.

Als er ook maar een klein gerucht was betreft Facebook ads, ook al was dat op de andere kant van de wereld, hebben wij het getest.

Elke hotspot dude die claimde iets nieuws en groots te hebben gevonden, is door ons opgejaagd.. natuurlijk om zijn strategie te testen.

Elk persoon die ook maar een geheime advertentie strategie fluisterde.. is door ons gevonden en getest.

Ons team heeft DIEPE ervaring.

Je zal je waarschijnlijk afvragen waarom we dit doen?

Nou, we weten dat we je zoveel indruk op je gaan maken met ons plan, dat je WAARSCHIJNLIJK een cliënt van ons wilt worden zodat ons team dit plan kan implementeren.

Zo niet, no hard feelingd – je loopt weg met een ongelofelijk plan van aanval, waar wij letterlijk €1,500 per uur voor rekenen.

Tijdens dit gesprek krijg je een op maat gemaakte plan van ons systeem om je bedrijf te laten groeien.. met lichtsnelheden.

Spreek je snel.

TL;DR Versie

Dit nieuwe en unieke ‘kietel de pixel methode’ is super makkelijk en snel toe te passen.. en zal letterlijk je verkopen laten exploderen.

Het kan worden gebruikt voor elk bedrijf, in elke industrie, voor elke product.. en is iets wat je nog niet eerder hebt gehoord.

VEELGESTELDE VRAGEN

Als je je omzet wilt vergroten en je ROI maximaliseren, dan is ADVISTA hier om je te helpen met ons revolutionaire Facebook ads strategieën.

Facebook is een van de meest effectieve plekken om je bedrijf te promoten. En bij ADVISTA zijn wij gespecialiseerd in ads die winstgevend zijn en meer droom klanten bereiken.

Facebook ads marketing is extreem competitief, maar in tegenstelling tot andere bedrijven zijn wij gefocust op ads die niet alleen je bedrijf laten zien, maar leiden tot levenslange klanten.

Onze strategieën hebben onze cliënten geholpen door hun winst te verdubbelen en zelfs te ‘tripplen’ puur door het aantal leads dat de campagnes genereerde.

Wanneer je aansluit bij de ADVISTA familie krijg je buiten dit nog eens geweldige tip en tricks om je ROI te maximeren voor elke euro dat je investeert.

Is water nat?

Kijk, iedereen die zegt dan Facebook ads niet werkt… Is iemand die of geen idee heeft hoef facebook marketing werkt, of ze hebben zich verbrand aan een samenwerking met een klassiek bureau of marketeer.

Indien goed uitgevoerd, kan Facebook ads een zeer krachtig leadgeneratie en klantacquisitie platform zijn die je op aarde kan vinden.

Bedrijven hebben de mogelijkheid om miljoenen mensen te bereiken die nog nooit van je bedrijf hebben gehoord.

Het geheim zit ‘m in de Facebook Pixel, welke ongetwijfeld het meest geavanceerde algoritme is die er op dit moment bestaat. De Pixel gebruikt AI (kunstmatige intelligentie) om data te verzamelen van gebruikers die jouw producten hebben gekocht, je e-books hebben gedownload en die je funnel binnenkomen, en gebruikt deze data om meer hongerige leads te vinden die op deze mensen lijken..

Door effectief te gebruiken van direct-response copy, blinkende advertenties, methode-gebaseerde campagnes en krachtige optimalisaties, is Facebook nog steeds, samen met Google aan de top.

Hoe lang is een touw?

De kosten van Facebook ads zijn verschillende voor elk bedrijf. De prijs hangt af van de volgende factoren:

  • Markt grootte: Als er 10,000 mensen zitten in je markt versus 10.000.000, zullen je kosten ook anders zijn.
  • Bedrijfs doelstellingen: Als je 10 leads per dag wil behalen versus 50 leads per dag, zullen je kosten ook anders zijn.
  • Markt concurrentie: Als je markt verzadigd is met concurrenten die dezelfde dienst/product aanbieden tegen gelijke prijzen, zullen je kosten ook anders zijn.

Werkelijk is, we hebben geen ‘one-size-fits-all’ methode. We behandelen geen bedrijf hetzelfde. Wat we wel doen is, zorgvuldig een maatwerk campagne samenstellen gebaseerd op ale onderzoek en informatie die we hebben verzameld. Dus, onze prijs hangt af van verschillende factoren en wensen van jou bedrijf en industrie. Pas op voor bureau’s die zeggen dat Facebook Ads X bedrag kosten, want de kans bestaat dat ze geen idee hebben wat ervoor nodig is om te winnen op dit platform.

Wij hebben veel grote successen behaald in verschillende industrieën. Hoe? Omdat we alles doen gebaseerd op processen, ondersteund bij harde data.

Alles wat we doen voor onze cliënten volge exact dezelfde processen, theorieën en leercurves als onze eigen marketing voor ons bureau. Er zijn zoveel ‘gurus’ die je vertellen om Facebook ads te runnen, terwijl ze dat zelf niet doen. Onze team van Facebook specialisten zijn de meest getalenteerde experts in Nederland. En als we niet leveren, worden wij niet betaald. Simpel toch?

Ga maar een andere bureau zoeken dat zichzelf wil branden als ze niet leveren en je huidige resultaten verbeteren. Dat moet iets wakker maken toch bij je?

Het beste Facebook Marketing strategie is een die op maat wordt gemaakt voor je doelgroep, en op maat wordt gemaakt voor jouw bedrijf. Er is geen magisch antwoord hier.

Elk bedrijf werkt op een ander manier, met andere aanbiedingen, andere mogelijkheden en andere USPs (Unique Selling Points). Nog belangrijker is om je doelgroep te kennen. Zoek hun pijnpunten, hun dromen en wensen en hun ideale situatie. Waar ze zijn in hun customer journey (net begonnen voor een oplossing, of helemaal niet op de hoogte dat er een oplossing bestaat)?

Bekijk het op deze manier; iedereen wilt een weg vinden uit hun huidige situatie naar een ideale situatie. Wat is het dat jouw bedrijf doet om leads naar hun ideale situatie te leiden? Hoe zou je dit willen positioneren?

Dit hangt van een aantal factoren af. Bijvoorbeeld; als je al verkeer krijgt naar je website en de conversieratio is gezond, dan denken we niet dat er wijzigingen nodig zijn. In tegenstelling, als we denken dat we met een aantal tweaks (zoals snelheid of meer content) de conversie kunnen verhogen, dan zou je toch blij zijn met wijzigingen?

For lead generatie campagnes zullen wij een funnel bouwen inclusief landing pagina’s voor facebook ads verkeer, dus je hoeft dan ook geen wijzigingen te doen op je website. Maar wederom, als we denken dat we met een aantal suggesties de campagne kunnen optimaliseren zullen we dat jou vertellen.

Er zijn een aantal elementen die samen een goede Facebook advertentie maken. Zoals:

Direct-response copy – Het schrijven van een aantrekkelijk copy om mensen te bevorderen actie te ondernemen.

Advertentie materiaal – Het vermogen om de aandacht te trekken van mensen en ze te laten stoppen met scrollen.

Campagne structuur – Het proces om strategische funnels te bouwen binnen het Facebook platform.

Doelgroep bereiken – Het kiezen van je doelgroep en markt segment om de prestatie van je campagne te versterken.

Aanbieding – Het vermogen om waarde te creeren op zo’n manier dat de lezer geen andere keus heeft dan actie te ondernemen.

Conversie ratio – Het percentage van conversies dat je krijgt van het verkeer dat je ontvangt via Facebook.

Andere belangrijke elementen zijn titels, inleidingen, reviews, en veel meer.

Facebook is wat we noemen KOUDE verkeersbron. Google is in tegenstelling een ‘warme of hete’ verkeersbron.

Waarom is Google een ‘warme of hete’ bron? Mensen op Google zijn namelijk actief op zoek naar een product of naar een oplossing voor hun probleem. Ze zijn direct opgewarmd en je hoeft ze in principe niet te overtuigen om actie te ondernemen.

Op Facebook, worden advertenties getoond aan potentiële klanten die waarschijnlijk nog nooit van je bedrijf hebben gehoord. Daarom noemen we dit koud verkeer.

Je zal waarschijnlijk denken “waarom kout gaan als het ook heet kan”.. Dat is een goede vraag.

Buiten het feit dat Facebook je bedrijf kan tonen aan veel mensen, heeft het de vermogen om je bedrijf snel op te schalen, want als de Facebook pixel eenmaal begint met het verzamelen van data, kunnen we andere soortgelijke mensen vinden die je product/dienst echt willen. Daarna kunnen we je budget van je campagne verhogen, meer geïnteresseerde mensen benaderen, meer clicks genereren, meer leads verzamelen en meer verkopen. Simpele wiskunde..

Facebook marketing werkt voor het merendeel van bedrijven. Als het natuurlijk goed wordt uitgevoerd. We hebben in veel verschillende type markten gewerkt, dus we weten hoe we resultaten moeten behalen.

Let er wel op dat Facebook een duidelijk beleid heeft. Meer informatie vind je op https://www.facebook.com/policies_center/ads

Wat we je proberen te zeggen is dat je de op de verdomde knop moet drukken

×